Start video

Germaine de Capuccini

50 års ekspertise innen hudpleie

Det var i 1964 at Carmen Vidal, en tøff, energisk og livsglad kvinne, brakte til live en fantastisk kreasjon: Germaine de Capuccini.

Skjønnhetshemmelighetene, samt kunnskapen og de kosmetiske teknikkene hun lærte i Paris, ville bli grunnleggende for et av verdens største, profesjonelle hudpleieselskaper.

“Skjønnhet er styrke, det er sjarm, og mest av alt er det, en personlig holdning, en åndelig kvalitet.”

- CARMEN VIDAL

I skjønnhetens tjeneste

Germaine de Capuccini har skjønnhet og kvinners behov i fokus – kvinner som hengir seg til sin hudpleier, og stoler på at de vil bli tatt vare på og behandlet som de spesielle, unike og enestående individene de er.

Verdiene

Profesjonalitet, innovasjon og sosialt engasjement, spesielt når det gjelder kvinner, er verdiene som har definert Germaine de Capuccini helt fra begynnelsen.

50 år med svanen

Svanelogoen, unnfanget og designet av Carmen Vidal, symboliserer perfekt hva Germaine de Capuccini kosmetiske produkter tilbyr kvinner: eleganse, avslapning, skjønnhet og renhet.

Svanen har blitt noe av det mest verdifulle innen selskapets arv, et symbol som har utviklet seg med årene, og som har krysset grenser til over 80 land, verden rundt.

Over 50 år med utmerket, profesjonell hudpleie.

Germaine de Capuccini ble grunnlagt i 1964, og er ansvarlig for noen av de viktigste gjennombruddene innen hudpleieteknologi til dags dato.

I dag er selskapet anerkjent som et av verdens største hudpleiemerker, og holder seg fremdeles tro til sine originale verdier som profesjonalitet, kvalitet, innovasjon og integritet.