Retningslinjer for refusjon og retur
Betaling
Du mottar en ordrebekreftelse på mail og vi legger også med fraktbrev i forsendelsen.
Hos oss kan du betale med kort eller Klarna. Betaler du med kort blir beløpet belastet når du fullfører kjøpet. Betaler du med klarna blir fakturaen sendt på mail til deg fra KLARNA, og du kan velge å dele opp betalingen din eller betale innen 30 dager, så fremt ikke annet er avtalt. Ved manglende betaling påløper det til enhver tid fastsatte renter i henhold til forsinkelsesrenteloven, samt evt. inndrivelseskostnader. Om ikke annet fremgår på fakturaen, er faktura- og betalingsoppfølgning overdratt til KLARNA. Vi har salgspant i de leverte produkter inntil betaling inkludert renter og omkostninger er betalt i sin helhet.
Har du valgt faktura vil du motta den fra KLARNA på e-post. Vi anbefaler å laste ned Klarna appen for en enkel oversikt over kjøpene dine.
Angre – og returrett
Du er beskyttet av angrerettloven og har 14 dagers ubetinget angrerett fra den dagen du mottar varen på din forsendelse. Angreretten innebærer at du har rett til å angre kjøpet for et uåpnet produkt og returnere varen. For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må altså produktet som returneres til oss være uåpnet, ubrukt og ikke ha skader. Dersom varens verdi er redusert mer enn nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og funksjon, må du dekke dette verditapet. Vi krediterer hva du betalte for varen, minus frakt, når den kommer til oss. Du må selv stå for returkostnadene.
Ved heving av kjøp og benyttelse av angrefrist, refunderer vi ordresummen, minus frakt, innen 14 dager fra varen er mottatt hos oss.
- Ved retur skal utfylt returskjema legges ved (last ned her)
Reklamasjonsrett
Det gis full reklamasjonsrett etter gjeldende lover for alle mangler ved varen. Under enhver omstendighet plikter kjøper å reklamere innen rimelig tid etter at feilen er oppdaget. Ved reklamasjon, feil og mangler får du dekket eventuelle fraktkostnader. Hvis du vil benytte deg av reklamasjonsretten eller har spørsmål om reklamasjon, må du kontakte kundeservice info@dermalys.no eller tlf. 91609038.
Dersom det mangler en vare i pakken, kontakt oss direkte på info@dermalys.no.
Mangler et produkt i pakken, hva gjør jeg?
Send oss en skriftlig reklamasjon og bilde innen to dager fra mottak av pakken. Vær klar over at du må spare emballasjen for eventuelle undersøkelser. Alle våre produkter skannes og veies ved pakking. Skulle det hende at det mangler en vare i pakken oppfordrer vi at du kontakter Bring, dette kan du gjøre via https://www.bring.no/kundeservice.
Skulle det dreie seg om et tyveri så trenger vi også politianmeldelse.